Monday, April 21, 2008

Snow Day in April!!!!!!!!

Not really, but there was a water main break so my boss closed the library. Yay!!

It was shaping up to be quite the productive day as I went to the gym this morning and did a good 45 min on the arc trainer and precor and then I took a shower and had a salad. Now with the work news I am thinking about seeing a movie. Hmmm what to see? I just saw Forgetting Sarah Marshall last night (run don't walk, btw) so I'm not sure what I would go see. I'm kind of feeling the idea of a nap though. Hmmmm, must think, think, think.

3 comments:

Belle of Madison said...

I want to see Miss Pettigrew Lives For a Day. In fact maybe I should go, since it's my day off today and yet somehow my roommate managed to be home too, like she always does on my days off!!

Peyton said...

I would love to have a day to lounge around the house during the week... ahhh, but I have to go to work- ugh

PrincessGreen17 said...

I was hoping that movie would be funny! I'll have to see it now.